سوالات متداول

امکان دوخت سفارشی وجود دارد؟

تولیدات ما سفارشی نیستند و فقط محصولاتی که موجودی داشته باشند را میتوان ثبت سفارش کرد.

ارسال سفارشات چه روزهایی است؟

سفارش های شما در روزهای فرد از طریق پست سفارشی یا پست پیشتاز ارسال میشوند

به این صورت که اگر روز شنبه و یکشنبه ثبت سفارش کنید روز سه شنبه ارسال میشود

اگر دوشنبه و سه شنبه ثبت سفارش کنید روز پنجشنبه ارسال میشود

و اگر چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ثبت سفارش کنید یکشنبه هفته بعدی ارسال میشود

آیا امکان ارسال با پیک وجود دارد؟
بله عزیزانی که در شهر تهران هستند میتوانند سفارش خود را در سایت ثبت کرده و روش ارسال را پیک انتخاب کنند.سپس در روزهای فرد از ساعت 11 تا 17 با شماره 09396589847
تماس بگیرند و هماهنگی پیک را انجام دهند.
ضمنا گرفتن پیک بعهده خریدار عزیز است.
اگر محصولی که دریافت میکنیم از نظر سایز مناسب نبود چه میشود؟
اگر سفارشی که به دستتان رسید مشکل سایز داشت یا به هر دلیلی مورد پسند نبود
تا 48 ساعت فرصت دارید که با خدمات پس از فروش در مورد تعویض و یا حتی مرجوع محصول هماهنگ کنید
کافیست که در پیام رسان بله به شماره 09335793432 پیام دهید
شرایط تعویض یا مرجوع به این شکل است که تگ لباس کنده نشده باشد
و لباس بوی بدن یا عطر ندهد.
کارهایی که تمام میشوند باز هم شارژ میشوند؟
مدل هایی که به حدنصاب مد نظر ما در درخواست برای شارژ مجدد برسند
تکرار میشوند

 

آیا امکان خرید دو مرحله ای یا اقساطی وجود دارد؟

نه متاسفانه.همه هزینه محصول و هزینه ارسال هنگام ثبت سفارش پرداخت میشود